en tv kväll är vad jag behöver

Det är ju faktiskt SATC x2 idag! sen ska jag nog lägga mig och läsa min bok och försöka somna i tid, japp ni hörde mig. Jag ska försöka somna innan tre iallafall, usch! men som erik sa "men du, du vänder ju på dygnet, nu går du och lägger dig." Han är i USA, jag vette fan hur mycket klockan var där, men här var den iallafall halv fem på morgon :p usch!! har massor av kakor och sånt dära gott kvar från igår, och det ska jag nog äta idag - tjockis? jag vet! maten är snart klart också, det ska bli gott och få sig lite riktigt mat har levt på kakor idag, usch vilken dålig person jag är, eller inte. Jag är nöjd med mig själv, eller oftast iallafall :) menmen!
får se om jag skriver något sen, det tror jag iallafall.
ha en trevlig kväll, puss!

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0