sanningen

Jag spenderade hela min förra sommar genom att kröka, drick bärs och tro att man måde bra. Den här sommaren har jag inte krökat lika mycket, jag spendera min första månad av sommarlovet mest magnus och thereze, jag trodde att det här skulle bli den perfekta sommaren, det här är långt ifrån bra, och jag känner själv hur jag inte orkar vara stark längre, jag är inte den ni tror att jag är, jag har gjort bort mig för livet, även du. Alla gör misstag och jag har lärt mig från mina, det gjorde inte du. Jag förändrade mig så pass mycket att mina vänner frågade mig "vem är du nu för tiden?" mina vänner frågade också mig om du var värd det jag gjorde för dig och jag svarade att du var värd hela jorden. Jag hade fel och nu frågar mina vänner mig,"vem kommer du bli nu? du är inte den pippi fågeln som vi lärde känna, du är förstörd, förvirrad och blir mindre och blekare varje gång vi ser dig, du ler och tror att vi inte förstår, förstår att du håller på att åka ner till botten igen, du är värd så mycket mer än att må såhära, du vet att vi finns bakom dig, vilka val du än gör."
jag kunde inte mer än att svara att jag är ledsen, ledsen för den jag håller på att bli, det här är inte jag, jag behöver vara svag ett tag, hålla mig borta från att dricka.. jag vet inte själv vem jag är längre


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0