Fredag&lördag

Fredagen sög verkligen, gjorde bra ifrån mig på alla proven iallafall och sen åkte jag hem till pappa och dog.
Hjälpte Lidia att städa hennes rum och sen lirade vi lite cs, och sen vare ju let dance, något som jag kanske har kollat på två tre gånger och så var det final, kul! men det var roligt :) Åt massa gott som vanligt.

Lördagen börjar med att det känns som att min hals ska gå sönder, skulle igentligen upp och jobba men vart inte så, låg kvar och drog mig till halv tio, vakande runt nio. Gick upp och gjorde mannagrynsgrött åt mig och Lidia, mycket gott. Bäddade ner mig igen och kollade på film, Lilo & stich rättstavning (?) sen spelade jag x-box det var lite roligare. Och nu väntar jag på mat. Snart kommer busungen hem också efter har varit på fest :) eller både Mattias och Lidia kommer hem men det är Lidia som är busungen q:

Orkar inte skriva något mer, är helt död..

Later!


Miss u honey


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0