-

Jag skiter fullständigt i dig och dina problem, du vet att jag inte bryr mig om dig. Du är en ful människa, överallt.
Du slösar din tid på mig, varsågod. Have fun! Det gäller att kämpa så länge det finns något att kämpa för, men det gäller också att inse när slaget är förlorat, DU HAR FÖRLORAT. Snälla inse det, det är bara du som förlorar på det här. Jag vet att du läser min blogg, eftersom du totalt har sluta lyssna på mig. Så kanske du inser det om jag skriver det i min blogg som du kommer vara evig trogen till.
Ge upp, snälla. För ditt egna bästa. Det är bara du som förlorar på det här.
Du var ingenting, du är ingenting, du kommer aldrig vara något.

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0