-

En ny kusin, om ca 2 månader får jag en ny kusin. Det är blandade känslor, jag känner själv att jag har gjort ett dåligt jobb som näst äldst kusin. Men nu får jag en chans till, en chans att bevisa att jag är den personen dom vet att jag är. Familjen är viktigaste, det spelar ingen roll vad man har gjort, jag älskar min familj. Jag skulle kunna dö för min familj och ibland skrämmer det mig, att jag inte skulle tveka en sekund om jag kunde rädda någon annan i min familj. Jag förstår inte att jag kan ha så mycket kärlek i min kropp, i mitt hjärta som så många gånger har såras, det är så många sår, så många ärr som aldrig riktigt läker.. ärr som öppnas igen och igen.. Vissa sår kommer aldrig och läka, vissa ärr kommer aldrig att stängas helt. Och det finns ingenting jag eller något annan kan göra, allt kort har lagts och jag kommer aldrig att glömma, kommer aldrig att förlåta. I never forgive and I never forget.
Jag har formats till den jag är, och jag kan inte sluta undra hur jag skulle vara om allt det här inte hade hänt.
Hjärtat säger inte alltid det bästa, hjärnan är för klok och det är synd att man inte kan inse att hjärnan nästan alltid har rätt. Vad hjärtat säger är för att man är rädd för att bli sårad för stunden, sen blir det bara värre och värre. Lyssna alltid på din hjärna den kan säga fel, men det där den som styr din kropp, ditt psyke, ditt hjärta.
Grey would be the cooler if I had a heart.

Kommentarer
Postat av: malin

du e stark :)

2010-06-22 @ 14:07:16
Postat av: L

tack :)

2010-06-23 @ 13:02:55
URL: http://pipp1.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0