Älskade mamma & syskon!

Är det fel att älska sina syskon för mycket?
är det fel att alltid vilja ställa upp och göra allt så att dem ska bli glada.
Visst kan vi bråka, när vi väl bråkar då bråkar vi, sen brukar det gå över efter några timmar eller någon dag.
Åkte hem till mamma igår kväll då jag höll på OCH DÖ av tråkighet här hemma hos pappa, alla jobbar ju och går i skolan fortfarande så jag kan verkligen inte göra något här hemma för då vaknar säkert någon dum jävel och då blir det ett jävla helvete. Det värsta med att älska sina syskon så otroligt mycket är att man ser direkt när dem mår dåligt, jag ser det på er. Och jag vet att ni inte vill prata om det. Jag vet det, inga ord kan någonsin beskriva hur ni mår för stunden. Det räcker med att jag kollar på er, jag kommer aldrig svika er. Vi har alltid kämpat för varandra sen vi var små. Det har alltid varit vi. Vi tre tjejerna som börjar bli vuxna nu, vi som är lika varandra på minst ett sett. Jag älskar er, jag älskar även min lillebror han räddade mitt liv, men han fyller bara 5år.
Jag älskar min mamma något otroligt, du är världens bästa mamma. Lämna mig aldrig.


Ni får en härlig bild från Angelicas student 09!
Angelica, Mamma, Jag, Rebecca och min lilla apa Marcus!♥

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0