Livet är hårt, ingen har överlevt det.

Tror att rubriken säger det mesta.. Idag är en sån där dag då jag känner mig för att lägga mig ner och dö.
Första dagen på mitt sista sommarlov och jag är allmänt jävla trött på allt som finns i min närhet, vill rymma.
Mest av allt vill jag sitta ute och dricka öl med min baby, bara känna sommarkänslan som bara han&jag kan skapa..
För snart ett år sen förändrades mitt liv så otroligt snabbt, hur det kunde vända så fort har jag ingen aning om, allt känns så otroligt bra, mitt hjärta slår faktiskt utav lycka nu. Och det är en konstig känsla, att man kan vara så lycklig men ändå vill man bara lägga sig ner och dö.. Jag hatar att min man började jobba idag, hatar det så otroligt mycket. Vill att han ska ha sommarlov med mig, att vi kan sitta på ängarna i flera timmar bara han och jag, bara njuta av varandras sällskap.. Jag älskar dig så otroligt mycket. Det är en kärlek som aldrig kommer ta slut.. Bara du baby.

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0